Hoe kan je ouderlijk toezicht op xbox live uitzetten?

Ik wilde net spelen op mijn xbox 360 maar ik moest de nieuwe gebruiksvoorwaarden accepteren.. Ik moest het wachtwoord geven van mijn ouderlijke toezichter. Ik weet het wachtwoord alleen niet meer.. Je moet helaas persé de nieuwe voorwaarden accepteren om online te spelen.. Weet iemand hoe ik ouderlijk toezicht uit kan zetten? Of weet iemand misschien hoe ik nu verder kan ? Ik hoor graag van u! Mvg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
5.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien aan je ouders vragen?

Antwoorden (1)

Er is een manier om ouderlijk toezicht uit te schakelen. Ik heb het zelf vroeger ook moeten doen.

Stappen

1. Haal alle geheugenapparaten uit je Xbox (Hard Drive, Externe Hard diskes, USB-Sticks enz.)

2. Herstart je Xbox

3. Ga naar het tabblad Instellingen (Helemaal achteraan) en druk op "Systeem", Daarna ga je naar "Console Settings"en dan naar Console Info.

4. Als je alle info over je Xbox ga je een combinatie op je Xbox controller doen: LT, RT, X, Y, LB, RB, Omhoog (Op D-PAD), LB, LB, X

5. Dan komt er een menu op het scherm, Ja of Yes

6. Je scherm wordt 2 sec zwart.

7. Dan kies je je Taal

8. Daarna komt er een menu en druk je op Ga door of continue without profile

9. Dan komt er weer een menu en druk je op Xbox Dashboard.

10. Zet je Xbox uit en doe alle geheugenapparaten er weer in en zet je Xbox weer aan.

11. Klaar