hoe werkt het met de code die je van bol.com krijgt om je fifa pre-order voordelen mee te verzilveren?

Ik heb bij bol.com fifa ge pre-ordered en toen kreeg ik via de mail een code toegestuurd waarmee ik het kan activeren. Er is een probleem. Ik weet niet waar. Kan iemand mij dit alstublieft uitleggen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
7.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
staat dat niet in de mail uitgelegd?
capthavoc
8 jaar geleden
vraag is even krijg je de game op DVD aangeleverd als deze uitkomt of krijg je op de eerste dag dat de game uitkomt een download link ? via mail
waarbij je die code moet invullen ?
volg in dat geval gewoon de setup vragen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb vandaag de disk gekregen en er stond geen uitleg voor de rest bij alleeen van het vi abonnement

Antwoorden (1)

Als je de extra FUT content bedoelt:
- Je gaat naar de PlayStation Store
- Je gaat bij 'mijn profiel' naar 'codes inwisselen'
- Je vult de code in
Als het goed is krijg je dan automatisch de extra content.