Roller Coaster Tycoon 1 start niet meer op, hoe te verhelpen? (Zie Beschrijving)

Ik heb een tijdje geleden de CD weer gevonden. En ik installeerde het spel op mijn PC (Windows 7). Ik kan het spel gewoon spelen, alleen als ik het spel afsluit en opsla, de keer erop als ik de parken wil openen kan ik die niet laden en komt er te staan: Exception Raised - Acces Violation Error Location: Unknown..
Verder staan de SV4 bestanden wel in de 'saved games' map.. Hoe kan ik dit verhelpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (2)

Misschien helpt het om het spel opnieuw te installeren, en dan eerst de savegames backuppen en die later (na de installatie) weer terug in het mapje te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je spel is te oud om hem op software zoals windows 7 te laten afspelen. De meest recente versie waarop je hem kan laten afspelen is windows XP.