Hoe kan je het beste een kaart verkennen in Among Us?

Ik heb tot nu toe alleen de map The Skeld gespeeld, maar zou ook graag de andere mappen willen spelen. Daarvoor moet ik eerst andere kaarten verkennen, anders word ik gezien als een oplichter ofzoiets. Maar hoe kan je in Among Us een kaart verkennen?

3 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Je kan eerst een screenshot van een kaart maken, deze vervolgens afdrukken en uit je hoofd leren. Je kan het later gebruiken tijdens freeplay of met andere spelers tijdens een stage.