Hoe voorkom ik dat mijn Fallout New Vegas crasht in de laadscherm?

Als ik Fallout NV opstart en in de laadscherm kom voor de menu. Krijg mijn Windows een "Fallout New vegas doet het niet"notification, ik gebruik wel mods maar heb die al een maand.en ik had er geen problemen mee, heb de mods die al goed helemaal geïnstalleerd al verwijderd, maar ik krijg nog steeds hetzelfde. Als ik de game opstart (via Steam) dan gebeurd hetzelfde. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Alle mods uischakelen en dan werkt het. Mods veroorzaken alle problemen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
misch ligt het aan je ram, als je pc aan het maximale ram zit kan een programma chrashen.
start je spel eens op met taakbeheer open en kijk hoeveel er van gevraagd wordt. zodra je ziet dat er veel ram in gebruik is dan weet je dat het je ram is en niet een belangrijke gamefolder die je hebt verwijdert

Antwoorden (1)

Er kan een bestand verloren of beschadigd zijn. Je kunt via de opties van het spel in Steam
(rechter muisknop op het lijstitem, daarna properties of eigenschappen)
De bestanden van een spel verifiëren. In het geval dat er iets niet klopt worden de missende bestanden opnieuw opgehaald bij Steam.