Als je een controller of headset oplaadt mbv je kabeltje op de PS3, moet de PS3 dan aanstaan of kan dat ook als hij uitstaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dan moet hij jammer genoeg aanstaan. Heel vervelend! (tv kan je eventueel wel op standby zetten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de PS3 headset EX-01 Bluetooth gekocht. Hij is volgens de handleiding nu opgeladen maar volgens spelers online horen ze wel en niet. Het lampje op de set gaat ook aan en uit.
Hij hing bij Bart Smit aan het rek dus hij moet toch goed zijn?
Welke heb jij? (als je er 1 hebt)

Andere antwoorden (2)

Aangezien de controller van de PS3 oplaadt via usb kan je gerust de controller opladen aan een usb poort van je pc terwijl je met de pc werkt. Dan moet je PS3 niet nodeloos blijven aanstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk moet hij aan staan omdat het opladen via de usb stroom van de PS3 gaat. Al is het ook mogelijk dat hij nog steeds oplaadt wanneer de playstation uitstaat omdat er dan nog steeds spanning op de usb staat. Dat heb ik wel eens vaker gehad met spelcomputers

Toegevoegd na 51 seconden:
Hij zal dan wel minder snel opladen omdat hij toch zeker meer stroom geeft als hij aan staat