Hoe verhelp ik het haperen van games op mijn pc?

Hallo,

Ik heb een Acer Aspire m5201 (http://www.topproduct.nl/hardware/desktopcomputers/13034-acer/138167-acer-aspire-m5201/) en als ik een game zoals GTA 4 of Call of Duty Modern Warfare 3 opstart stottert de game verschrikkelijk. Deze computer lijkt mij toch wel in staat om zware games aan te kunnen. Ik heb alle drivers geupdate canyourunit.com geeft aan dat ik deze spellen gewoon kan spelen op mijn pc. Weet iemand hoe ik het stotteren kan verhelpen?

MVG
Stefan Kort

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt gaan spelen op een lagere resolutie, dit geeft minder mooi beeld maar je hebt wel betere gameplay

Je zou er over na kunnen denken om er een snelle videokaart er in te zetten. Dan is het haperen over.

4gb ram is aan de lage kant(wel te doen), en geen video kaart is toch een probleem voor de zwaardere spellen zoals GTA4, MW3. Je hebt wel een ingebouwde graphic processor die door de processor aangestuurd word maar deze is langer niet sterk genoeg om deze games te kunnen draaien. En misschien is windows 7 aan te raden gezien die wat meer geoptimaliseerd is voor games dan vista. als je de moederbord naam en de info van de voeding(aantal watts) zou kunnen geven dan zou ik je eventueel verder kunnen helpen welke hardware je dan zou kunnen gebruiken om je pc een upgrade te geven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100