Hoe verhelp ik het haperen van games op mijn pc?

Hallo,

Ik heb een Acer Aspire m5201 (http://www.topproduct.nl/hardware/desktopcomputers/13034-acer/138167-acer-aspire-m5201/) en als ik een game zoals GTA 4 of Call of Duty Modern Warfare 3 opstart stottert de game verschrikkelijk. Deze computer lijkt mij toch wel in staat om zware games aan te kunnen. Ik heb alle drivers geupdate canyourunit.com geeft aan dat ik deze spellen gewoon kan spelen op mijn pc. Weet iemand hoe ik het stotteren kan verhelpen?

MVG
Stefan Kort

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
6.6K

Antwoorden (3)

Je kunt gaan spelen op een lagere resolutie, dit geeft minder mooi beeld maar je hebt wel betere gameplay
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit al geprobeerd, maar het helpt niet...
Je zou er over na kunnen denken om er een snelle videokaart er in te zetten. Dan is het haperen over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4gb ram is aan de lage kant(wel te doen), en geen video kaart is toch een probleem voor de zwaardere spellen zoals GTA4, MW3. Je hebt wel een ingebouwde graphic processor die door de processor aangestuurd word maar deze is langer niet sterk genoeg om deze games te kunnen draaien. En misschien is windows 7 aan te raden gezien die wat meer geoptimaliseerd is voor games dan vista.

als je de moederbord naam en de info van de voeding(aantal watts) zou kunnen geven dan zou ik je eventueel verder kunnen helpen welke hardware je dan zou kunnen gebruiken om je pc een upgrade te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, ik heb een mainboard van Acer, type RS780HVF, voeding van 450 watt, en Windows 7 had ik er al op. MVG
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik neem aan dat je 2 bankjes van 2gb erin heb zitten. en volgens het internet zitten er 4 in totaal in, deze upgraden naar 8gb (moet wel zelfde paar bankjes zijn en DDR2). Upgraden met een videokaart. Alleen zou ik de voeding wel vervangen door één met meer kracht. 450 watt kan een beetje riskant zijn als je alles op full load, dus tijdens het gamen je computer gebruikt met een videokaart, ligt er dan natuurlijk ook aan welke videokaart je neemt. 500+ is om aan te raden, misschien wat hoger als je meerdere harde schijven hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt voor je reactie!