Met pokemon soul silver wil ik de starters van kanto en hoenn halen, ik heb latios al gevangen en het spel uitgespeeld?

Ik kan ze alleen niet krijgen, maar ik weet wel dat het kan. Als ik naar steven ga voor de Hoenn starters wilt hij een forretress ruilen voor een beldum, WTF? en die professor oak voor kanto starters gaat zeuren over dat ik een kyogre van hg moet krijgen, maar hij geeft ze niet. vind hij me nie aardig ofso?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

ga naar youtube.com en type pokemon soulsilver gameplay en bekijk daar wat je moet doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah da moet je ff op www.serebii.net kijken, daar staat er alles over!