Oud internetspel met eend die een stad van water moet voorzien?

Rond 2000 speelde ik wel eens een internetspel met een eend die de stad van water moest voorzien, daarvoor moest hij een soort ravijn in dacht ik. Er was ook een treurig muziekje :) De besturing was alleen maar klikken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Het spel heet 'Chasm' zoek maar eens op 'Chasm adventure game'