kan ik met de sims 2 een andere CD selecteren?

hallo,

sinds een paar dagen doet mijn CD van de sims 2 het niet meer. het is een uitbreidings CD die ik voor het opstarten moet gebruiken, anders gaf hij aan dat het de verkeerde CD was. alleen nu is deze uitbreidings CD stuk.
ik heb nu nog een nieuwe uitbreiding liggen (andere dan de kapotte) die ik nog moet installeren.
nu is mijn vraag wat ik er aan kan doen, hij is schoon maar zitten wel een paar krassen op. moet ik een nieuwe CD aanschaffen of kan ik er voor zorgen dat ik een andere CD tijdens het opstarten kan gebruiken?

het is een beetje vaag maar ik hoop dat jullie er uit komen... :)

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je moet de kapotte uitbereiding cd deinstalleren. Dan moet je er automatisch een ander uitbereidingspakketcd insteken die al op je pc staat, om zo de cd op te starten. Hopelijk begrijp je het?