Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op GTA IV ( pc ) staat er in mijn mobieltje geen ''cheats'' onderaan :( Hoe kan ik dit activeren?

Bij de meeste filmpjes van mensen staat er ''cheats'' onderaan bij : Messages , phonebook etc. Waarom staat dat bij mij niet ? hoe moet ik dat activeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
763

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je moet eerst via internet de telefoonnummers vinden die deze cheats opwekken.
Je voert bijvoorbeeld voor een motor een telefoonnummer in op je telefoon in GTA.
Als je dat nummer heb gebeld dan wordt die cheat automatisch geactiveerd en op je mobiel gezet.
Succes Nico Bellic.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

En als je een code wil invoeren moet je twee keer op de knop van mobiel omhoog doen drukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als eerst moet je een van de eerste quests doen, dan krijg je van je neef(ben de naam even kwijt) zijn oude mobieltje. Pas als je die hebt kun je de cheats, die te vinden zijn op het internet (sites, fora, etc.), invoeren. Hij slaat ze dan automatisch op zodat je ze de volgende keer weer opnieuw en ook sneller kan gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding