Op GTA IV ( pc ) staat er in mijn mobieltje geen ''cheats'' onderaan :( Hoe kan ik dit activeren?

Bij de meeste filmpjes van mensen staat er ''cheats'' onderaan bij : Messages , phonebook etc. Waarom staat dat bij mij niet ? hoe moet ik dat activeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

je moet eerst via internet de telefoonnummers vinden die deze cheats opwekken.
Je voert bijvoorbeeld voor een motor een telefoonnummer in op je telefoon in GTA.
Als je dat nummer heb gebeld dan wordt die cheat automatisch geactiveerd en op je mobiel gezet.
Succes Nico Bellic.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

En als je een code wil invoeren moet je twee keer op de knop van mobiel omhoog doen drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als eerst moet je een van de eerste quests doen, dan krijg je van je neef(ben de naam even kwijt) zijn oude mobieltje. Pas als je die hebt kun je de cheats, die te vinden zijn op het internet (sites, fora, etc.), invoeren. Hij slaat ze dan automatisch op zodat je ze de volgende keer weer opnieuw en ook sneller kan gebruiken.