Hoe kan ik een priester vinden en mensen uitnodigen op een trouw en trouwfeest in de Sims 3 wii

Ik wil ook nog wijn en al je weet wel als je het weet antwoord dan zo snel mogelijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

er zijn geen priesters.
als je wilt dat je sims gaan trouwen moeten ze eerst een hele goede relatie hebben en dan kan je klikken op 'huwelijksaanzoek doen' en daarna als de persoon ja heeft gezegd kan je meteen op dat moment een besloten huwlijk houden of je kan een trouwfeest geven, op dat feest kan je dan trouwen.

ps: in het volgende uitbreidingspaket 'generations' van de sims heb je wel een soort priester!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de sims middeleeuwen kan je wel een soort prister hebben je hebt dan 2 kerken maar op gewone sims is da nie zoo je moet ofwel een feest gen e of gewoon thuis trouwen