Kan je op je iphone op habbo?

Nou ik wil op habbo met me iphone ;D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (5)

Nee, want je hebt Adobe flash player nodig. :)

Toegevoegd na 21 seconden:
Wel op de website natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, adobe flash player nodig
je kan bijvoorbeeld ook geen runescape spelen op je mobiel ook al heb je er java op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet met een iphone nee.Maar misschien met een android toestelletje wel die beschikt namelijk over het programma ''Adobe Flash player'' ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone ondersteund en gaat ook nooit geen Adobe Flash ondersteunen voor smartphones en tablets of iTouches. Dus jammer maar helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zal vast wel een jailbreak zijn om flash erop te kunnen zetten, maar ik heb android met flash en games erop werken echt voor geen meter.