Ik ben een zeer oude leuke spelletje kwijt het was iets met spoken of spookhuis in zwart wit weet iemand wat ik bedoel? Zie beschrijving

Het kan ook wel met kleur zijn ik was misschien 5 jaar toen die (nu 18) Toen in die tijd dacht ik met Windows 95 of ouder of iets nieuwer. Het was een spookachtig spelletje, als je volgens mij ergens klikte maakt het geluid. Het was in dat geval geen internet spelletje.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik wil zo graag weten wat voor spel dit nu geweest was en zou kunnen zijn?? Het kan in kleur zijn geweest of in zwart weet het is geen RedCat spelletje. Het kan zijn dat het een cdrom was maar volgens mij speelde ik dit zonder cdrom. Het kan dus zijn dat het spelletje standaard gewoon bij windows heeft gezeten heeft.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Misschien Max en het gele sokjes spook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

11th hour??