Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan de nieuwe macbook pro 15 inch de alle games op ''acceptabele'' Graphics runnen?

( Met Bootcamp natuurlijk)

Specificaties:

- 15,4" scherm, LED backlit Retina breedbeeld display, 2880x1800 resolutie

- 2.3 GHz quad core Intel Core i7 processor (met Turbo Boost tot 3,3GHz)

- 6 Mb L3 cache gedeeld

- 8 Gb intern geheugen (2x 4GB SO-DIMMs) 1600 MHz DDR3L SDRAM

- 256 GB Flash geheugen

- grafische kaart: NVIDIA G-force GT 650M

- 1GB GDDR5 grafisch geheugen

- FaceTime HD camera

- Thunderbolt poort, USB 2.0 + USB 3.0 poort, HDMI-aansluiting

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
674
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb me er nog niet verder in verdiept, maar ik voorzie enige problemen met de bizar hoge resolutie (native resolutie gamen zal dus niet gaan), en ook in combinatie met gewoon gebruik van Windows. (Mac OSX is speciaal aangepast voor de resolutie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt ook een versie zonder retina maar dan met een i7 3720 Processor met 3,6 ghz in turbo boost ( is die dan fijner voor het gamen)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

met een intel core i7
natuurlijk wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey zal alle games op alle acceptabele graphics kunnen draaien,maar als je echt wilt gamen denk ik dat je beter voor windows gaat,persoonlijk ben ik voor de dell alienware game laptops.
Natuurlijk is een desktop goedkoper voor dezelfde dingen te kunnen en je kan ook bijsteken bij een desktop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij gaat gebruik maken van Bootcamp, een functie waarmee je Windows kan draaien op je Mac. Beschouw de computer dus als een Windows computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dell faalt alleen een beetje.. Alles is hier slechter geregeld, België is goedkoper, Duitsland, Amerika en Engeland. Oke ik heb korting geregeld, maar dan reageren ze niet meer toen ze zeiden dat ze een offerte zouden opsturen..
Je zal de meeste games wel op low tot medium kunnen spelen, verder kun je op http://www.canyourunit.com kijken welke games je aankan en welke niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding