welk spel?

zoek eigenlijk een spel zoals world of warcraft. of rappelz..
wat je online kunt spelen. quest doen en dus eventueel met meer mensen. iemand iedeeen?
eigenlijk ook weer niet te ingewikkeld. wat je alleen kan spelen, maar dus ook eventueel met meerdere.
heb begrepen dat Aion eigenlijk alleen mogelijk is als je het meerdere speelt bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dan zou ik gaan voor Guild Wars. Je speelt quests, als je wilt met meer mensen, maar je kunt ook in je eentje een groepje vormen met door het spel gegenereerde 'henchmen'. Het grote voordeel boven WoW vind ik zelf dat je alleen voor de game zelf hoeft te betalen, er zitten dus geen kosten aan online spelen.

Anders dan in de omschrijving van Bol.com staat, ligt de nadruk bij dit spel meer op PvE (player versus environment) dan op PvP (player versus player), al is er ook een heel PvP-gedeelte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Runescape..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Runescape is ook zo een soort spel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Maplestory
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.kongregate.com
Hele bakken mmorpg's die je gratis kunt spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Imagine, echt supertof spel.
Hier wat gameplay:http://www.youtube.com/watch?v=tyWpULED_T0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wacht totdat Star Wars The Old Republic uitkomt.. dat spel wordt als ik de trailers mag geloven echt SUPERVET!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Call of duty: modern warfare 2 leer je nog is wat ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lord of the Rings Online en Champions Online zijn sinds kort volledig gratis (Free to Play).
Alle basis functies zijn gratis, en voor sommige extras moet je betalen (microtransacties). Maar ook zonder te betalen is er genoeg te doen.

Lord of the Rings Online is een MMORPG, een fantasy game. Ik heb het eventjes gespeeld, en het is best leuk.

Champions Online vind ik qua gameplay veel op World of Warcraft lijken. Hier kun je je eigen superheld ontwerpen.
De character creator is superleuk, heel veel optie om je eigen personage samen te stellen, en dan kun je nog eens een paar superkrachten kiezen die bij je character passen.

Toegevoegd na 42 seconden:
De meeste quests in beide spellen zijn solo te doen. Soms zijn er grote eindbazen of group quests, die moet je wel samen doen :)
Kimath
13 jaar geleden
Rappelz & world of warcraft zijn MMORPG's er zijn zoals boven beschreven bakken met deze spellen.

Als je opzoek bent naar zo'n game dan adviseer ik:
Rose online / Fly for fun

Beide erg leuke spellen maar kijk wel uit dat je geen slaaf van het spel begint te worden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens Granado Espada. Je kunt vele characters hebben, waarvan je er steeds 3 kiest om een persoonlijk team te vormen, wat je dus in staat stelt om alleen te spelen. Je kunt echter ook squads vormen, waarbij je met meerdere mensen samenwerkt.

Er zijn veel quests, je hebt altijd wel iets te doen. Het is ook lang niet altijd het saaie "dood X monsters van type Y", of "verzamel X drops van monster Y".

Voor de luie mens beschikt Granado Espada ook over een "afk" modus. Met een druk op de spatiebalk vallen je characters automatisch alles binnen bereik aan en kun je zelf lekker gaan slapen (als je er tenminste niet wakker van ligt dat ze ook dood kunnen gaan).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ROBLOX is een spel waarbij je je eigen wereld kan maken en andere spelers kunnen jouw wereld komen bezoeken. Lijkt op Minecraft maar veel meer in details!