Hoe kan ik het haperen bij de pc spel GTA4 verhelpen?

Ik heb het spel net nieuw gekocht, installatie ging goed maar nu blijkt dat ik niet normaal kan spelen, hij hapert steeds. Ligt dit aan mijn computer? Ik heb een voor de rest snelle pc met genoeg geheugen neem ik aan, verder heb ik er weinig verstand van.

10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je zal de graphics lager moeten zetten dan. Als dat ook niet werkt, is je pc waarschijnlijk niet snel genoeg om gta 4 goed te kunnen draaien.

Wat zijn de specs van je computer?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat het ligt aan de cd je hebt hem waarschijnlijk gezipt als je dat nog niet wist een bestand kleiner maken daarmee heb je deeltjes verwijderd die nodig zijn om te spelen waardoor die soms vastloopt ook met mijn arma3 gebeurt ;)
Toen GTA4 uitkwam is hij van de Xbox/PS naar de PC gepoort. Echter was het spel niet goed gepoort waardoor het spel veel te veel van je PC vroeg terwijl de graphics lang niet op het hoogst stonden.

Rockstar heeft lang geleden een patch uitgebracht die dit zou moeten verhelpen, zover ik weet zou dit na installatie vanzelf moeten gaan patchen, en anders zou je op een GTA forum of op de site van rockstar zelf ook een Patch moeten kunnen vinden.
Ik heb het zelfde probleem ook gehad, en is toen opgelost door zo'n patch