Mijn sims 1 superstar of deluxe edition start niet meer op

Ik heb de sims 1 superstar geïnstalleerd en hij deed het ook gewoon. Na een tijdje spelen sloot ik hem af. Dat ging gewoon ( eigenlijk was het niet de bedoeling om hem af te sluiten maar ik wou naar de buurt ). Dus ik wou hem weer opstarten toen kwam alleen dat oranje vierkant met SIMS tm SUPERSTAR in beeld en toen ging die weg. Verder gebeurde er niets. Ik heb op internet dingen gezocht en op een site stond dat ik bij schijf :C het mapje Maxis moest verwijderen nou dat heb ik gedaan. En toen wilde ik hem weer installeren en toen zei die dat het niet kon. Hoe kan ik dit probleem oplossen en gewoon weer sims spelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.4K
Kimath
13 jaar geleden
Welk besturingssysteem gebruik je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Windows XP

Het beste antwoord

Door de map te verwijderen heb je het probleem misschien groter gemaakt. Het antwoord van mysteryguitarman klopt wel, de-installeren via de control panel/bestuuringscherm -> en dan naar "add or remove programs". Maar als dit niet werkt, dan kan het zo zijn dat dit komt door het verwijderen van de map. Hierbij heb je ook het de-installatie programma verwijdert. Misschien dat je op de CD van de sims een de-installatie programma vind, of misschien dat je het nog uit de prullenbak kan halen.

En nog een tip voor de installatie, alle sims uitbreidingen moeten in een APARTE map komen te staan. Als je ze indezelfde map installeert dan gaat de software moeilijk doen. Dit is geen probleem als je de custom/standaar installatie gebruikt en niks veranderd.

Laat me horen hoe verder gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga naar configuratie scherm , dan Programma's verwijderen en dan The Sims 1 , verwijder het helemaal van je PC, want als je alleen de :C map verwijdert dan verwijder je niet het hele spel, via Configuratie scherm verwijder je het meeste, probeer hem dan opnieuw te installeren, werk hij niet? dan moet je eventjes kijken of jouw computer het aan kan, ik denk haast van wel (sims 1 is niet echt zon groot mega grafisch spel) maar toch kijken op de achterkant van het doosje voor de benodigdheden.