Weet iemand hoe deze oude PC game heet?

Vroeger (zo'n 8 a 12 jaar geleden) speelde ik een spel dat je met een aantal poppetjes en huizen begon. je moest ervoor zorgen dat je je dorp uitbreide. maar natuurlijk waren er ook vijanden alleen dit waren grote wespen...

De voorkant van de CD hoes was een groen achtergrond met daarop een mannetje met een hooivork afgebeeld.

Helaas weet ik niet heel veel meer van dit spel hopelijk jullie wel!

Dankje alvast!

Groetjes Mitchell

Toegevoegd na 30 minuten:
Dit is echt een klein dorpje met missies en soms als je zoekt kan je een graal vinden. het is een heel apart spel. zodra het nacht wordt gaan de poppetjes ook naar binnen en heb je kans dat er een kind ontstaat.

de vrouwtjes hebben soort van vlechtjes ofzo.

groetjes

Toegevoegd na 1 uur:
ojaa het was een soort van engels a schotse omgeving achtig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Ik denk dat je simcity bedoeld, ik heb de beide versies gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien de settlers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaan veel van die stoorten spelletjes maar ik denk eerder de eerste versie van de sims die is al heel oud zo oud als jij bedoeld dus ik denk dat het sims de eerste is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is ook niet de sims helaas
het kan best zijn dat jet het spel Virtual villagers bedoeld.
Hierbij zijn er blijkbaar ook wespen in het spel.
Kijk in de link hieronder om erachter te komen of je dit spel bedoeld;)