Hoe komt het dat mijn computer watch dogs niet aan kan?

Mijn computer hapert heel erg tijdens het draaien van watch dogs terwijl ik crysis 3 gewoon op ultra aan kan? Dit zijn de specs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier komt het standaardantwoord wat ongeveer de helft van de keren werkt: update je drivers
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn drivers zijn up-to-date volgens Windows
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik heb hem inderdaad gedownload
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook al opnieuw gedownload dat hielp ook niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En als je de settings verlaagd. Het is natuurlijk wel een openworld game met tig lichteffecten, dat is behoorlijk zwaar. Haperingen betekent vaak te zware instellingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meanwhile, Ubisoft's "ultra" specs for Watch Dogs recommends over 8GB of system RAM alongside an Nvidia GTX 670 or Radeon HD 7970 graphics card, and an Intel Core i7-3930K or AMD FX-9370 processor. Een 670 is een stuk sterker dan 760M zelfde geldt voor de CPU.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zelfs met de laagste settings
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je zeker dat de Nvidia gaat werken, en niet de ingebouwde GPU (intel HD 4000 of 3000). Soms wil dat wel eens fout gaan bij laptops als mensen drivers hebben geinstalleerd. Je zou dan even windowed het spel moeten draaien en rechtsonderin kijken of het nvidia tekentje gekleurd is en actief aangeeft.

Antwoorden (2)

Misschien dat het komt door je hdd, ik had ook problemen met haperen tot het moment ik er een ssd schijf in had gezet. daarmee waren de haperingen wel weg. Want inderdaad zoals een voorbijganger heeft gemeld, is je pc krachtig genoeg om Watch Dogs te spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zelfs met de allerlaagste settings heb ik er last van
Je computer heeft niet genoeg specificaties om het spel 'Watch Dogs' te spelen.
Vooral je video kaart en processor doen ten onder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is als je Ultra instelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, maar als je 'recommended' instelt zal het nog steeds te weinig zijn. http://prntscr.com/3ol129