Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe meldt je je af met een spel op Facebook?

Bijvoorbeeld City Ville

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan je niet afmelden volgens mij, maar je kan de spellen blokkeren. Weet niet precies hoe dat moet uit m'n hoofd, kijk eens bij de instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een spel niet meer wilt spelen, doe je het volgende om het te verwijderen:

- Klik rechtsbovenin op account -> privacy settings
- Klik dan linksonderin op 'edit your settings' bij Apps and Websites
- Bovenaan staat 'Apps you use' met achteraan die regel de knop 'Edit Settings' . Klik hier op
- Nu zoek je in de lijst het spel op dat je niet meer wilt spelen. Klik op het kruisje achteraan die regel.
- Je krijgt de vraag of je zeker weet dat je het wilt verwijderen, klik op Remove.
- Nu is het spel weg van je profielpagina, bookmarks en app pagina. Ook heeft het spel geen toegang meer tot je data.

- Als mensen je daarna nog een request sturen, op de pagina 'Game Requests' , dan kun je dit blokkeren.
Klik hiervoor op het kruisje naast de request, en klik dan op 'Block (naam app)'

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht je het spel later toch weer eens willen spelen. Dan kun je het gewoon weer aanklikken. Je speelt dan (volgens mij) gewoon verder waar je gebleven was. Als je dus van gedachten veranderd ben je niks kwijt (kan verschillen per spel).
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding