Wat als je niet thuis bent ?

Als ik zegmaar online bij freerecordshop een spel koopt.
(1)

En ik ben niet thuis , gooien ze hem dan door de brieven bus ?

( Ik heb al online betaald dan )

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de online shop kan je er ook voor kiezen om het bij een verstiging van Free Record Shop te laten bezorgen. Je krijgt dan een mailtje wanneer het artikel is geleverd, vooral met een groter item heeft dat mijn voorkeur.

Het beste antwoord

Als je 1 spel gekocht hebt, past het wel in je brievenbus.

Maar mocht je er meerdere besteld hebben, en het past niet bied de postbode het altijd nog een keer aan. Ben je dan nog niet thuis, ligt er een briefje in de bus en kun je het afhalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor.

Veel speelplezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Net als bij de Bolle.com krijg je het spel in een enveloppe met "bolletjesplastic", hierdoor kan je cd/dvd veilig op de deurmat/hond vallen.

Uiteraard geldt dat alleen voor aankopen die door de brievenbus passen.
Een Special edition met shirt e.d. is daarvoor te groot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het door de brievenbus past ; ja.
Als het niet door de brievenbus past, gooit de postbode een briefje door de deur waarmee je het zelf van het postkantoor kunt halen de volgende werkdag. Soms ook geven ze het af bij de buren, als die thuis zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Je hebt de korte versie van mijn antwoord gegeven, zie ik. ;-) +1
Je hebt al betaald, dus er zijn geen extra kosten meer. Als het spel door de brievenbus past, zullen ze het door de brievenbus doen. Maakt dan niet uit of je wel of niet thuis bent.

Als het niet past, is de officiële manier dat ze het de volgende dag nogmaals zullen proberen. Soms doen ze een briefje in de bus om je daarvan op de hoogte te stellen.

Ben je er de volgende dag weer niet, dan is de officiële manier dat je een afhaalbericht in de brievenbus krijgt. Met dat afhaalbericht kun je naar het aangegeven postkantoor of distributiecentrum om je pakket op te halen. Vaak moet je je daarbij ook nog legitimeren.

In de praktijk gebeurt het bij mij meestal dat de bezorger het pakket bij de buren afgeeft. Meestal zelfs bij de eerste keer al - dat scheelt hem weer werk. Soms ook pas bij de tweede keer. Ik krijg dan een briefje in de brievenbus dat mijn pakket is afgegeven aan de buren op nummer X.

Officieel mag dat niet, want een poststuk is eigendom van de geadresseerde vanaf het moment dat de verzender het ter bezorging aanbiedt bij het bezorgbedrijf. In de praktijk gebeurt het wel, want het is voor alle partijen het makkelijkst.
14 jaar geleden
De kans dat je spel in de brievenbus beland is aannemelijk. Maar anders laten ze een formulier achter met de vermelding waar je het pakketje de volgende dag na 13 uur kunt ophalen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt af van de wijze van verzending (onder rebours, aangetekend, per pakketdienst of middels reguliere bezorging).

Welke wijze dit bedrijf in dit geval hanteert kun je terugvinden in de algemene voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan. Deze zou je op verkoopsite moeten kunnen inzien.

Meest waarschijnlijke acht ik in dit geval, als de bestelling door de brievenbus pas, zij deze als ‘gewoon poststuk’ bezorgen, dus door de brievenbus, onafhankelijk van het feit of je thuis bent of niet.

Maar nogmaals: voor een zeker antwoord zul je de leveringsvoorwaarden moeten bekijken.