ik wil een hack doen op restaurant city maar het probleem is dat na dat ik de code heb ingevoerd er helemaal niks gebeurd

en daarna heb ik de spullen hack gedaan maar dan valt het automatisch uit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp wil jij een site hacken, kom je er niet uit en ga je hier om raad vragen??
Ben je wel goed bij je hoofd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, bedankt voor de mededeling.
Was er nog een vraag aan verbonden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens geloof ik dat deze persoon niet helemaal de juiste woorden heeft gebruikt in het verhaal, het gaat hier volgens mij om iemand die een cheat voor een game probeert te gebruiken.
Geen hacken, dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lucaw, Probeer nog eens uit te leggen wat je bedoelingen zijn?
Misschien is het antwoord dan heel simpel.
Kimath
13 jaar geleden
als je gaat valsspelen in een spel is er toch niks leuks meer aan?

Antwoorden (1)

Het kan uitvallen als er een controle in de game verwerkt zit. Een test die controleert of oudere hacks getracht worden. Met name als de laatste update van de game nieuwer is dan de hack (/cheatcode): dan is de kans groot dat de hack gewoon niet werkt.

PS: als je zo'n cheat toepast, zal je zien dat de game meestal sneller zal gaan vervelen. Er is dan immers geen uitdaging meer.