Dat moet niet, je kan het downloaden als een aanvulling op het spel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Daarnaast is DLC vaak betaalde content, je kan natuurlijk niet verplichten om dat dte kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit klopt niet. Alle uitgebrachte DLC is gratis en als je online wilt spelen zul je verplicht de DLC moeten downloaden. Voor de singeplayer is er geen DLC en deze kun je dus altijd spelen.
Als je nu GTA V op schijf aanschaft en je wilt online spelen heb je inderdaad alle DLC nodig. Koop je dit op een dienst als Steam wordt alle DLC tegelijk met het spel gedownload.