geavanceerdere versie van buisracers ?

ik ben verslaafd aan het spel ''buisracers'' (kun je vinden op vrijwel elke gratis game site) maar ik heb alle 32 levels al uit gespeeld en ik vroeg me af of er ook een download versie van was met extra opties als full screen modus, multiplayer...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Zoekend op Google op buis racer en tube racer vond ik "All Out Race" . Zo wordt het spel ook genoemd. Op onderstaande links kun je het downloaden.
De bovenste link is een vrij gedateerde versie (2006) en de onderste link is wel vrij recent.