hoeveel is een atari 2600 waard?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
6.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk op Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja heb ik al gedaan maar misschien dat die gen er geen verstand van heeft
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo'n 20 á 30 euro.
Vergis je niet: Het is een klassieker, maar er zijn er nog ontzettend veel van.

Antwoorden (2)

als hij werkt 30
met games en contolers 40
het is een oude console maar niet oud genoeg om veel op te brengen
hier wat voorbeelden http://www.kapaza.be/nl/li?w=3&q=atari+2600
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn een aantal verschillende soorten atari 2600 spelcomputers, zoals de 6 en 4 switcher, of de kleinere junior versie. Maar dat maakt niet zoveel uit. Waar het wel om gaat zijn de spellen en de controllers. Ik denk dat €30 een goede prijs voor een losse atari, en dan 1 of 2 euro erbij per spel of controller.