Hoe duur kostte was GTA V toen het uitkwam?

Of als je het in die tijd wou pre-orderen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
3.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://tweakers.net/pricewatch/294866/grand-theft-auto-v-playstation-3.html Je kan ze ook bekijken voor de andere systemen.

Antwoorden (3)

79,99 euro

Toegevoegd na 53 seconden:
teminste.. voor de PS3
pc was een 10tje minder
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://tweakers.net/pricewatch/294866/grand-theft-auto-v-playstation-3.html 55eu
ik heb 45euro betaald voor de pc versie 1 dag na release in 2015. spel was toen al 2jaar beschikbaar op de consoles heb hem toen op de releasedag voor de xbox 360 gekocht voor 60euro.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Over het algemeen kosten net nieuwe games van goed bekende uitgevers $59,99. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat videospelletjes een nieuwwaarde hebben van ong. die prijs. Grand Theft Auto V kost op Steam momenteel alsnog $59,99