hoe kan ik mijn videokaart updaten om de sims 3 te kunnen spelen?

Ik heb dus de sims 3 gekocht en ik wanneer ik het wil spelen krijg ik een warring dat apparaat 0 niet gedraaid kan worden en iets met een videokaart.
ik heb gehoord dat ik mijn videokaart kan updaten.
ik wil dit op een normale, legale manier kunnen doen.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij geeft vast geen waarschuwing, maar een foutmelding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek even je videokaart op dan kan ik verder helpen. Het kan makkelijker dan dxdiag (Dxdiag vind niet alle videokaarten die van mij vind hij ook niet)
Start > configuratiescherm > systeem en beveiliging > systeem > apparaatbeheer.
Volgens mij kan je ook apperaatbeheer intikken bij zoeken. Klik daar op en dan staat er daar in het rijtje iets van beeldscherm adapaters? (Ik heb engelse windows en daar heet het display adapters).
als je dat uitklapt zie je als het goed is 2 videokaarten. een intel en dan de andere
bij mij bijvoorbeeld
intel graphics 4000
amd radeon 7970m

Antwoorden (1)

Afhankelijk van welke videokaart u heeft zou het ook met de videokaart drivers te maken kunnen hebben. U kunt de laatste versie drivers/software downloaden bij uw videokaart fabrikant. Bijvoorbeeld www.nvidia.com of www.amd.com.
Om te achterhalen welke videokaart u heeft kunt u via start -> uitvoeren (windows XP) of via Start -> zoekopdracht het volgende intypen: dxdiag

U krijgt dan een schermpje te zien. Ga naar het tabblad Beeldscherm. U ziet dan op deze pagina het merk en type van uw videokaart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb wat u zegt zeker eerder geprobeerd.
Ik heb bijv intel als videokaart en als ik naar de site van intel ga kan ik het ook gewoon updaten, maar dan vraagt ie, om je videokaart soort te vinden, om vele andere dingen.
Neem maar een kijkje als u tijd heeft naar: https://downloadcenter.intel.com/default.aspx Zoals u ziet, als u bij: Find by Category kijkt, staan er allerlei opties waarvan ik het antwoor echt niet zou kunnen weten.
Weet u misschien ook waar ik deze info kan vinden? En ik weet dat ik ook gewoon de Intel® Driver Update Utility daarnaast kan gebruiken maar dat werkt niet bij mijn laptop...