Welke pc-games zijn goed om het first person shooter-genre te leren?

Ik ben er namelijk zeer slecht in, zefls in easy mode!
Ik ben het genre niet gewoon. Liefst fps met mooie landschappen en water enzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

Tja, ik heb vroeger cs en halo op de pc gespeeld. Overigens vind ik ps3 fyner. Gewoon online spelen. Leer eerst aimen. :) Of vrg een vriend(in) of hy je wilt trainen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Counter-strike is een prima spel om te leren fps'en en kost maar 10 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk inderdaad dat counter strike en half-life wel een van de makkelijkste zijn om het te leren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rainbow six. Je kunt daar je storten op de missies, die op de laagste moeilijkheidsgraad een redelijke uitdaging zijn. Als je de missies uitgespeeld hebt is er ook nog de ''terrorist hunt'' waar je in zelf te kiezen levels een zelfgekozen aantal (laag, middel, hoog) terroristen overoop kunt knallen. Als je van Star Wars houdt is star wars battlefront 1/2 ook goed om mee te beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
call of duty united offensive paar euro dacht 4. Perfect spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of gewoon Cod2. is gratis te downloaden. en super vet spel. graphics wat minder maar je leert goed te spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield: Bad Company 2, heel mooie shooter qua omgevingen. :) De singleplayer is op easy erg goed te doen. Multiplayer vergt wat oefening, maar dat is wel handig als je wat verder gevorderd bent. :) Kan je voor 15 euro (of zelfs minder) kopen, ik weet de actuele prijs niet. Moet je even naar de PriceWatch op Tweakers.net gaan. Daar even de titel van het spel invoeren en je ziet meteen waar je 'm het goedkoopst kunt kopen. :)
Heb even gezocht, voor 13 euro heb je 'm (zie bron) :)