sims 3 installatie loopt vast, hoe kan je dit oplossen?

Ik heb het volgende probleem, als mijn sims 3 aan het installeren is, komt er tijdens de installatie een error, namelijk deze: (zie plaatje). Ik heb een HP Workstation XW8200 als pc met windows 7 erop. Het spel is orgineel. Weet iemand dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

auw een Cy,,,, redundantie fout wil zeggen dat er op de dvd iets kapot is vrees ik
als het nog niet wil nadat je de DVD gereinigd hebt dan is
in de meeste gevallen is alleen het vervangen van de schijf
de enige oplossing.

Wat je nog kan proberen is van deze DVD een iso te maken op je harde schijf
Wn via een dvd iso mount programma de dvd proberen te installeren.
als dat lukt kun je alsnog de dvd branden
probeer dus niet meteen de iso te branden als je niet weet of hij in zijn geheel wil installeren.
maar als dat wel lukt dan kun je hem gerust branden
dat mag want je hebt een originele en dit is dan een backup

als het al niet lukt de iso te maken van de originele DVD
dan helaas zal alleen een nieuwe kopie werken
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Terug naar de winkel als dat kan
anders Probeer op een andere computer