is guild wars2 een uitbreidigspakket van Guild Wars?

Het vergelijkbaar met de expansions van WoW? Dus dat je dezelfde wereldkaarten hebt, maar dat in de 2de versie nieuwe plaatsen zijn aangemaakt.

Of moet ik het zien als 2 spellen die je van elkaar kan scheiden, of hoe zit dat nu juist?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee, Guild Wars 2 is een los staand spel. De gebeurtenissen van Guildwars 2 speelt zich 250 jaar na Guildwars af.

Het is dus geen uitbreiding op het eerste deel.
De wereldkaart is deels hetzelfde gebleven. Cantha en Elona zijn (nog) niet speelbaar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Guildwars_2