Kun je de schade van (uit een online game) gestolen virtuele meubelen verhalen op de inboedelverzekering ?

Het stelen van virtuele goederen is officieel strafbaar volgens een uitspraak van de hoge raad op 31 januari j.l.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Alleen als je een virtuele verzekering hebt afgesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je LOL

Andere antwoorden (1)

Habbo hotel vergoed het helaas niet want ik heb ergens gelezen dat als je meubels gestolen zijn dat je ze dan niet meer terug krijgt.