Negatieve entiteiten/ energieën kunnen je niets doen!!
Ze zijn niet in staat je wat dan ook aan te doen.
Als jij zelf in staat bent, deze energieën te voelen, te ontdekken, dan ben je ook ver genoeg om te weten dat ze je niets kunnen doen!
Dat je er nooit bang voor hoeft te zijn.

Maar ik denk, dat je zelf niet zo ver bent en deze vraag stelt uit nieuwsgierigheid of sensatie, als dit laatste zo is, dan ben je er ook wel ergens bang voor en juist deze angst is de opening voor negatieve energieën!!
Gevolg, angsten, slecht slapen, nachtmerries, opgejaagd voelen, onrust, geen trek in voedsel, gewichtsverlies, migraine achtige hoofdpijn, maag en darm problemen, tot aan ziekenhuisopnamen aan toe.!!

Hoe je te beschermen, blijf met je beide benen op de grond, laat je door niemand gek maken, praat er over met anderen die het begrijpen, zorg voor een gezond lichaam met veel regelmaat in je leven, voel je daardoor sterk en als je, je sterk voelt, kan je niets gebeuren!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Vouw een hoedje van aluminiumfolie en draag deze 24 uur per dag. Gegarandeerd succes.
13 jaar geleden
Daarvoor kun je zelf een aluhoedje maken. Zie hieronder de instructies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Even een plus van mij, als tegenwicht tegen de humorlozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze weten gewoon niet beter, het werkt echt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, leuk. Wel een -1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En van mij ook een plus
door zelf zo positief mogelijk te zijn en te blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien moet je eens contact opnemen met het Paranormaal Instituut in Utrecht.
Daar wordt advies gegeven aan mensen die bepaalde zaken ervaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/alu-hoedje.81783

Toegevoegd na 10 minuten:
Deze staat trouwens bij de verwante vragen: http://www.goeievraag.nl/vraag/negatieve-energieen-gedachten-manieren-verdrijven.78391
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je met negatieve energie de min pool van het stopcontact bedoelt.
Als je er geen verstand van hebt, moet je daar helemaal vanaf blijven. Er zijn elektrotechnische installateurs die daarvoor opgeleid zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dit sarcastisch was, vind ik 'm leuk, zo niet, vind ik 'm ook leuk! Plus dus
Door de ruimte te vullen met 'jezelf' en jouw energie. Zeg dan: Ik ben de baas hier en ik laat me niet beïnvloeden.

Plaats jezelf zo nodig in een 'witte' cocon van jouw energie en zeg: Laat de energie die men van mij wil slurpen uit het universum komen. Dit witte veld beschermt mij en laat 'vreemde' energie buiten. Hierin kan ik mezelf zijn en sterk in mezelf staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de energieën van je af te zetten.
Blijf positief denken, zodat de negatieve energieën niet door kunnen dringen.
Of doe dingen waarbij je je goed voelt, dan heb je niet te maken met negatieve energieën, want jij ervaart ze als negatief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal met eddijst eens .
Angst is een opening voor negatieve energieen.