Welke new-age muziek is goed en bevat veel instrumenten zoals onder andere de dwarsfluit?

Ik zoek ook wel wat indiaanse straatmuzikanten spelen. (native americans).

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik bedoel geen dwarsfluit maar een PAN-fluit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Kitaro/ Frank Duval/Vangelis

Toegevoegd na 2 minuten:
Op Youtube kun je deze beluisteren;

http://www.youtube.com/watchv=CBEnx_Qx4Y4&feature=related

Toegevoegd na 20 minuten:
Even rommelen;

Medwyn Goodall

Hieronder een link, hier koop ik mijn CD's, betrouwbare website, veel keuze en je kunt ze beluisteren, de gebruikte instrumenten worden vaak aangegeven;

http://www.spirituelemuziek.nl/index.html

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. Het is heel moeilijk om dit soort muziek te vinden welke je ook raakt en van in trance raakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de link; spirituele muziek heb je heel veel keuze.
Ben het met je eens dat het moeilijk is om de juiste muziek te vinden maar op die website kun je lekker luisteren en ze hebben heel veel soorten. Ik had laatst al het idee je twee nummers (zang) toe te sturen, speciaal voor jou. Maar heb geen adres......Hoeft niet hoor maar dat is een verrassende, speciale CD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel Iris!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kitaro is een heel goede. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel Fynnya!

Andere antwoorden (3)

808 state - pacific state ....... stevige new age ... wel fluit !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zoekt wat Indiaanse straatmuzikanten spelen, weet ik geen betere manier dan een groep Indiaanse straatmuzikanten opzoeken en hun cd'tje kopen. ;)

Waar zijn de Indiaanse straatmuzikanten dit jaar eigenlijk? Ik heb ze in Utrecht de hele zomer nog niet gezien. Zorgelijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wel, met koninginnedag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel dat misschien niet letterlijk ín de zomer was...
Secret Garden maakt heel mooie muziek, die een beetje een kruising tussen klassiek en new-age lijkt. Geen panfluit, vooral viool, piano en zang.
De cd's Songs from a secret garden en White Stones zijn erg mooi, latere muziek is volgens mij meer van die cliché new-age.

De cd Dream van Kitaro en Jon Anderson is ook heel bijzondere new-age, met mooie zang. Wel heel synthesizer-achtig, maar wel prachtig.