Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent er een goede paragnost in de buurt van rotterdam

Een poos geleden heb ik iemand bezocht die me wist te vertellen dat er iemand bij mijn recent overleden moeder was, diegene had iets met borst(en).

Ik wist niet wie maar later thuis na rondvragen bleek mijn oma,haar moeder, borstkanker gehad te hebben waarbij zelfs een borst was afgezet.
Ik had de foto van mijn oma laten zien en toen zei hij wel dat die vrouw bij haar was maar ik vond dat wel een inkoppertje maar achteraf gezien klopt dat dus wel. Hij kon dat niet weten namelijk daar ik ontkennend antwoordde op zijn vraag of ik iemand kon met borstproblemen.

Daarom vraag ik of er nog iemand is die ook zo'n serieuze paragnost kent

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede paragnost/medium is moeilijk te vinden, het bovenstaand antwoord naar een beurs gaan is het beste.
Ik vind dat deze paragnost/medium wel een heel breed antwoord heeft gegeven, hij/zij noemt iemand met borstproblemen... Dat kan een druk op iemands borst zijn, bijv als die persoon aan een hartstilstand of hartaanval is overleden. Of het is zoals in het geval van je(verre) familie
een borstamputatie (door borstkanker) geweest.
Hiermee kon hij/zij goed raak "schieten" er is bijna bij ieder mens in zijn/haar omgeving iemand overleden aan borstproblemen.
Ik wil niet zeggen dat alle paragnosten/mediums zo zijn, en zomaar iets roepen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik hen al eens eerder aangegeven bij deze vraag:

Meld je aan bij jouw afdeling in de buurt: De stichting Harmonia; daar worden regelmatig lezingen gegeven met betrouwbare paragnosten.

http://www.harmonia-rotterdam.nl/home.html

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Na afloop van zo'n lezing kan je altijd een afspraak met desbetreffende paragnost.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb al eens eerder aangegeven bij deze vraag:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien kun de paraview beurs eens bezoeken, daar zijn verschillende paragnosten waar je eerst kunt orienteren.

De beurs komt in het hele land ieder weekend een andere locatie.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Waarom bel je niet een keer naar Astro tv?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?
raadpleeg de gele gids omdat daarin wel meestal de meest serieuze paragnosten staan .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan eens gaan zoeken via Google, of kijk eens op hyves.
Ik ken op hyves wel een goed medium, misschien moet je aan hem vragen, of hij iemand in rotterdam kent, of kan hij jouw helpen, doet het ook bij je thuis, of via een foto.
kijk maar op: MY.LIFE.AMONG.THE.DEATH, als het op die naam niet lukt, zoek dan op de naam Martain, zo heet hij namelijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan ook kijken op http|//the-ghostwisperer.blogspot.com
Veel succes ermee, gaat je zeker lukken.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
??
Voordat je naar een paragnost gaat, vraag jezelf de meest logische vraag die er is! Wat wil ik ervaren met de informatie die ik krijg!?

Indien je een goede paragnost wil weten, dan neem contact met mij op. Ik ken namelijk iemand die goed is en integer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding