Kan helende energie storend werken op computer of laptop

Mijn laptop reageert vaak vreemd, plotseling geen beeld, verspringen van de cursor, verdwijnen van een worddocument terwijl ik erin werk, tot spontaan uitschakelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (9)

Lijkt me eerder dat er enige helende energie van een computerexpert nodig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn weten is helende energie de kracht van paranormaal begaafden. Meestal zijn die wel aardig. Lijkt me niet dat helende energie storend kan werken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,dat kan kan. Maar daar tegen kun je speciale P.C. aluhoedjes kopen. Helpen voortreffelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met wat ik tot nu heb ervaren op diverse vlakken, ook met computers, kan ik met enige zekerheid zeggen:
Nee, dat kan niet.

Heb je dat bij elke computer waar je bij staat? Dat zou wel interessant zijn. Of bij televisies, radio’s, auto’s, geldautomaten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helende energie bestaat niet, tenzij je doelt op medicijnen of een arts... Zie www.skepsis.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De energie die je bedoelt kan wel degelijk vreemde dingen doen denk ik (voorbeeld: als ik zelf echt razend ben om de een of andere reden, springen er nogal wat lampen in m'n omgeving, spatten spontaan uit elkaar - niet echt helend natuurlijk, maar kennelijk wel een soort energie).
Maar als het alleen je laptop is die raar doet, zou ik 'm eens goed (laten) nakijken op virussen, defecten, stof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeer waarschijnlijk is dit een virus(of malware). Heb je een goede virusscanner op je computer? Z.s.m. er op zetten en laten scannen. Kan even duren natuurlijk.
Panda AV is een goeie. Is niet gratis. Of een gratis exemplaar. Zoek bij google en je vindt er gegarandeerd wel enkele.
Gr.
Bert
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou eens wat kunnen lezen over elektrokinese, een term over hooggevoelige mensen die bepaalde ervaringen hebben met electrische aparaten. Er zijn verschillende verhalen op internet. Bijgaand de definitie van wiki.
13 jaar geleden
Niet alles staat met elkaar in verbinding, niet alles is bovennatuurlijk.