Wat is de betekenis/uitleg van mijn KIN-getal 237?

Ik las laatst iets over KIN getallen (maya kalender)
Maar de uitleg ervan begrijp ik echt helemaal niet.
Kan iemand mij op weg helpen?

Ik Activeer om te Ontwikkelen
Synchroniciteit Verbindend
Ik bezegel de Matrix van Navigatie
Met de Elektrische toon van Dienstverlening
Ik word geleid door de kracht van Geboorte

Gids: Draak
Antipode: Hand
Analoog: Wind
Occult: Zaad

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Het heet eigenlijk niet de Maya kalender, maar:

13-Manen kalender ofte wel Dreamspell

Ik krijg nu al zo'n 5 jaar het dagelijks Orakel binnen van de volgende website:

http://pan-holland.nl/Orakels/kin237-3Aarde-..htm

En begrijpen doe ik het nog steeds niet, maar er staat dan ook aan het begin van ieder bericht:

Door het dagelijks lezen van deze tijdscodes oefen je de taal van 4e-dimensionaal bewustzijn en kan de structuur ervan worden geïntegreerd in lichaam, geest en ziel.

De woorden en plaatjes zijn symbolen voor eigenschappen, kwaliteiten en mogelijkheden, die je
weerspiegeld kunt zien in eigen omgeving en maatschappij. ~ een symbool is de manier waarop de mens zich met het (levens)mysterie kan verbinden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Lieve groet, Yvonne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De betekenis is nihil en dat maakt de uitleg overbodig!