weet u iets over gefilterd worden,

Een medium zei me dat het mogelijk was, dat wat ik door krijg via gids eerst word gefilterd,en dat ze mij eventueel kon door verwijzen naar een paranormaal begaafd persoon die dat zou kunnen weg werken of die filter zou kunnen weg nemen.
Is u daar iets over bekend , graag antwoord a.u.b.
Groetjes Roland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

In de paranormale wereld zijn goede maar vele die denken dat ze goed zijn. Het is heel moeilijk om het kaf van het koren te scheiden.
Hoe komen deze mensen nu aan de gegevens die betrekking hebben op jou. Ik zie iets vaags een ........
komt je dat bekend voor? en daar ga je dan je gaat je eigen toekomst of verleden in stukjes vertellen.
Oooh dat is interessant maar het is heel erg vaag het lijkt wel of het gefilterd wordt en er komt weer een vraag en jij wil weten wat het is en helpt de waarzegger weer wat op weg met je eigen antwoorden. Dus als je je mond houd komt er niets uit. jammer.

Maar er zijn ook wel eerlijke mensen die over paranormale gave beschikken. Als zij het hebben over gefilterd dan bedoelen ze iets van dat er wel gegevens doorkomen maar deze worden verstoort door andere geesten en die willen niet dat jij die informatie al krijgt of het zijn geesten die de waarheid verstoren en dus de sprekende geest in weze weg drukken hun antwoorden filteren.

Ik zelf geloof dat er meer is, maar ben daar wel heel voorzichtig mee. Paranormale mensen die zich aanbieden voor een reading heb ik niet geraadpleegd, je kan niet weten of het eerlijk is of niet.

Blijf je zelf en kijk heel heel goed uit, lees er maar over en trek je eigen oordeel, laat je niets aanpraten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik kan je maar een ding zeggen, Roland trap er niet in! In de meeste gevallen is het oplichterij & geld uit de zak klopperij.
De enkele figuur die ervan overtuigd is , dat ie paranormaal is zal ook geen resultaat boeken. Dit lijkt me echt een1-2 tje tussen"medium"en "paranormale".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Dikke plus. Ik vrees echter dat Roland er in *wil* trappen. Maar er blijft altijd hoop. Met jouw antwoord zaai je een zaadje dat hopelijk ooit tot ontkieming zal komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja begrijpelijke antwoorden mijn dank daar voor.
Maar heb dan toch geen antwoord op de vraag ( Weet u iets over gefilterd worden.
ik kan misschien fout zijn door gidsen met geesten met enditeiten te verwarren.
ooit gehoord dat beschermgeesten lagere entiteiten bestrijden voor je best wil,dit heb ik ervaren.
Zit dan natuurlijk met een verkeerd onderwerp hier als dat zo is sorry
Groeten van Roland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roland, lieve jongen, luister naar Koolmeesje en naar mij:
niet doen!! Je maakt jezelf gek. Het leven is veel te mooi.
Cryofiel
13 jaar geleden
Roland, je schrijft dat je bepaalde dingen ervaart. Dat kan. Dat heeft iedereen wel eens. De ene persoon wat intenser of wat vaker dan de andere persoon. Die ervaring is echter precies dat: een ervaring. Geen realiteit. Er zijn vele studies gedaan van hoe de mens reageert. Daaruit bleek steeds weer dat je dingen kunt ervaren die er niet zijn. Dat is niet gek ('tuurlijk, het kan zijn dat je echt kierewiet bent, maar ook volstrekt normale mensen ervaren dingen die er niet zijn). Zo werkt de menselijke psyche nu eenmaal. Accepteer dat. Kijk eens goed naar wat we allemaal al hebben ontdekt over de mens, over de psyche, over onze waarneming. Op die manier kun je je ervaringen in perspectief plaatsen. Vergelijk het met een peuter die bang is van een bewegende schaduw in het donker. Een heel intense ervaring. Die peuter moet eerst opgroeien en leren inzien dat er geen geest is maar een schaduw, waar die schaduw vandaan komt, en hoe het komt dat die schaduw beweegt. Pas als de peuter wat ouder is, een breder blikveld heeft, en wat meer inzicht heeft, zal hij zijn angst overwinnen. Met volwassenen is het net zo. Die ervaring is er, en dat is zelfs nog goed ook. Het gaat erom dat je jezelf leert om méér te zien dan alleen die ervaring. Blijf niet hangen, kijk omhoog, ga vooruit! Leer, en verwerf inzicht!
Beste Roland, Moolkeesje heeft gelijk. Er is nog nooit een medium geweest dat zijn krachten heeft kunnen bewijzen. Bij tests zakken ze stuk voor stuk door het ijs.
Ogilvie heeft zich een tijd geleden laten testen voor de camera en had alle vragen fout. Ze werken allemaal met spionnen en/of hulpmiddelen.
Gebruik je zuurverdiende geld liever voor zinnige dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit soort mensen misbruiken je wanhoop
dus trap er gewoon niet in.
13 jaar geleden
Weet je wat je moet filteren? Koffie. En verder moet je je niet inlaten met deze flauwekul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gesproken krijgt een mens in zijn leven heel veel gedachten. Dit zijn prettige en onprettige gedachten. Van een herinnering aan een vrolijk moment tot aan het pieker over een opmerking die iemand maakt.
Sommige gedachten blijven hangen en andere verdwijnen weer na een tijdje.

Van de vrolijke gedachten wordt jij weer blij en van de negatieve gedachten kan je boos of verdrietig worden.
Jij hebt zelf al een soort van filter, want die negatieve gedachten zijn helemaal niet leuk. Dus jouw stempel is: niet leuk. Dit is een oordeel.

De gedachten veranderen dus jouw humeur en emotie. Elke gedachte heeft zijn stempel en een oordeel.
Het nadeel hiervan is dat ook de boodschappen van je gids jouw stempel en oordeel heeft gekregen. Hierdoor kan je geen onderscheid meer maken tussen jouw eigen gedachten en die van je gids.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Naar mijn mening is je laatste zin heel belangrijk. Ik denk dat *niemand* onderscheid kan maken tussen de eigen gedachten en die van de gids. Die gids bestaat namelijk niet als iets buiten jou. Het voelt misschien wel zo, maar het is niet zo. Die gids zit *in* je. Die gids ben je namelijk zelf. Ook als het soms anders voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een ander geloof.
Het enige wat zo gefilterd wordt is je bankrekening...