Is de toekomst het cyclische verleden? en zo ja waarom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kortom, gisteren was de toekomst van eergisteren. Dus als we gisteren voor de 2e of meerdere keer hebben beleeft, wanneer was dan de 1e keer?

Antwoorden (5)

In bepaalde opzichten wel,getuige het gezegde:Er is niets nieuws onder de zon. Maar ik kan me geen verleden voorstellen,waarin b.v. een PC,een atoombom of een dialyseapparaat is uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik denk het wel, wij mensen zijn namelijk nog steeds 'dezelfde' mensen al vroeger.

Toegevoegd na 1 minuut:
En waarom ik denk gewoon omdat we mensen zijn en blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk niet dat het kan ,want dat botst dan toch met de evolutie ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. nu is nu.. en nooit meer toen en nog lang niet dan.
echter elk moment is hetzelfde. elke keer is het weer een kakelvers NU. dat veranderd nooit. dat is de enige constante factor die oneindig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We zitten momenteel in de ascentie tijd en ik kan je niet 1.2.3 antwoord geven op je vraag, maar misschien vind je het antwoord op onderstaande link.