Bestaan er ook mensen die met overleden dieren kunnen communiceren?

Iets meer dan een jaar geleden overleed mijn allerliefste hondje. Ik zou zo graag weten hoe het nu met hem gaat. Vandaar dat ik me afvraag of er ook zoiets bestaat als een "dieren medium". En liefst niet iemand die mij alleen maar veel geld vraagt en alleen maar vage boodschappen geeft. Ik heb niet veel geld om te besteden, het moet dus zeker niet iemand zijn die heel duur is.

En voor de "critici" alhier: ik geloof in een leven na de dood en ik geloof ook dat er mensen zijn die in staat zijn met overledenen te communiceren. Als jij dat niet gelooft is dat prima, maar geef dan geen antwoord, ik respecteer je visie, respecteer de mijne dan ook. Ik zit dus niet te wachten op antwoorden die nergens op slaan.

Toegevoegd na 1 uur:
En het liefst van mensen die hier ervaring mee hebben.

Dit is geen discussie over het al dan niet bestaan van een leven na de dood, of de geloofwaardigheid van mensen met een gave...

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja die zijn er wel. Althans dat zeggen ze of het zo is weet ik niet. Als je dierenmedium googelt kun je er heel veel vinden. Toegevoegd na 50 seconden: Dit is er zo eentje. http://www.dierenmedium.nl/index_bestanden/FolderDierenMedium.htm

Begrijp heel erg goed dat Je dit wenst. Sorry er zijn in dit vak een boel oplichters. Het is al moeilijk te communiceren met een levende hond. Hoe langer je de hond heb hoe beter. Ik geloof heus in deze dingen. En er zijn mensen die claimen het te kunnen. Maar wees behoed. Antwoord. Ja er zijn mensen die het zeggen te kunnen. Gecondoleerd met je hondje. Is hard maar misschien is het beter dat je het laat rusten. Als je je lang vastklampt aan een overleden persoon heeft deze ook geen rust. Zal met hondjes net zo zijn. X

Misschien geen direct antwoord op je vraag, maar ik wil de volgende ervaring graag met je delen: Een paar jaar geleden kwam ik voor de eerste keer bij mijn nieuwe pianodocent binnen. Het eerste wat ze zei was: 'Nounou, jij bent een echte kattenliefhebber!' Toen ik haar verbaasd vroeg hoe ze dat wist, vertelde ze me dat er 5 katten met me mee liepen. En ze beschreef precies de 5 katten die ik tot nu toe in mijn leven heb gehad en verzorgd tot hun dood. Deze vrouw bleek paranormaal te zijn, en vertelde me dat overleden huisdieren gewoon bij het baasje blijven waar ze het zo fijn hebben gehad. Jij kunt je schat niet meer zien, maar hij blijft aan je zijde tot het moment dat ook jij verder gaat naar de andere kant. Ik hoop dat dit een troost voor je is.

Nee ook niet met overladen planten ,overleden mensen of kapotte voorwerpen. De dood is onherroepelijk en na de dood is er niets meer dan een hoopje verrottend organisch materiaal.

Dit kleine opdondertje van je, was een eigenzinnig beestje, zeker geen allemands vriendje, hij had zo zijn kuren, kon bij vlagen ook heel erg lief zijn, zeker voor jou. Hij bewaakte je, zat altijd voor of bij een raam om naar buiten te kijken, gestorven aan een aandoening? Ik voel veel pijn. Is dit jouw hondje?

Iedereen kan praten met de overledenen. Alleen antwoord krijgen kan niemand.

er word beweert van wel door een groep. maar ik zelf betwijfel dit erg. in elk geval is voor jou de manier van weten meemaken. hou anders kun je het weten? wat mensen beweren is niet direct echt, wat je meemaakt is wel echt.

nou ik ben er echt van overtuigd dat er inderdaad mensen zijn die dat kunnen ja. Alleen je moet niet zomaar iedereen geloven. Laatst had ik een bloemenreading en het medium kon precies vertellen dat het overleden hondje van de moeder van mijn beste vriendin nog altijd om haar heen liep als een soort van beschermengeltje. Die vrouw (het medium) was een volslagen onbekende van mijn vriendin, haar moeder en van iedereen in de kamer. de reading was ook in de huiskamer van mijn vriendin en die heeft dus echt geen foto s van de hond van haar moeder aan de muur hangen dus het medium kon daar niet door worden beinvloed. Ik vond het geweldig om dat alles mee te maken. Het medium vertelde helderziend te zijn helder voelend ruikend en dat ze ook kon comuniseren met dieren ,en geesten zag. wat ze allemaal over mij te vertellen had vond ik ook zeer bijzonder en het klopte ook allemaal. Dus ja, ik ben er dus van overtuigd dat als ze zegt dat ze dat allemaal kan en doet ,dat ze de waarheid spreekt. Kosten: 14 euro per persoon.

Ja ik geloof het wel, al hoor je er gek genoeg minder/weinig over Ik geloof wel dat er mensen zijn die met overledenen kunnen communiceren. Maar hoe willen ze met dieren communiceren? Volgens mij lukt ze dat nog niet als ze leven.

Laat de herinnering aan je hondje hem levend houden. Er schijnen wel mensen zijn die zeggen dat ze het kunnen, maar eerlijk gezegd denk ik dat de meeste oplichters zijn, die je naar de mond praten voor veel geld. Sorry, maar ik geloof er niet in, hoewel het antwoord van skusme wel erg frapant is! Geeft je toch weer te denken...