ja.
het zijn beschrijvingen van de IK die ik werkelijk BEN.

wie dit niet begrijpt hoeft niet te reageren, ook niet met een minduim.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Wartaal. -2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was, ben en zal altijd IK zijn... jij niet dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee een XiniX antwoord. Antwoordman, start maar een nieuw topic op het gvf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovendien is dit het beste antwoord in mijn optiek. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adem eens uit...

Andere antwoorden (4)

Wij denken 3 dimensionaal wij kunnen niet iets bedenken als iets oneindigs (zoals heelal) ,tijd is dimensie die niet zichtbaar is,en eeuwig zit ook geen begin of eind aan.dus ja dat zijn in onze denkwijze hetzelfde.(weet niet of wetenschappers daar mee eens zijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eeuwig is niet aan tijd gebonden
oneindig is niet aan afstand gebonden, heel ver
tijdloos is niet herkenbaar als horend bij een bepaalde periode

dat zijn dus verrschillende zaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eeuwige tweede in de koers.
Het oneindige leed van de slachtoffers.
Het tijdloze mantelpakje.

Nuanceverschillen zijn er toch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
God is eeuwig, tijdloos (niet lineair) en oneindig (alpha en de omega, is, was en zal zijn)

de beatles zijn tijdloos (maar slechts in de spreektaal van de eindige mens)

pi is oneindig maar niet tijdloos omdat het pas na een bepaalt tijdsbestek zo genoemd is en toepaspaar is gemaakt.