Wie heeft er weleens een geestesverschijning gezien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12 mensen die positief reargeren, wat denken de mensen hiervan die er niet in geloven?

Het beste antwoord

Wat anderen ervan denken dat boeit me niet, ik heb 1 maal een `verschijning` gezien, het was iemand waar ik nog dagelijks aan denk. Ik voelde het aankomen en keek naar de deur, de verschijning was wazig, doorzichtig, weet niet goed hoe ik het kan omschrijven, een zachte straling,lichaamsvorm, moeilijk hoor.Het was mijn vader.Ik kon hem volgen en hij ging ongeveer een meter of anderhalf bij me staan. Het heeft niet lang geduurd, denk ongeveer 15 seconden.Ik heb verschillende malen "iets" kunnen voelen, maar niet zien. Ëén maal heb ik een naar gevoel gehad over een aanwezigheid bij mijn ex schoonmoeder in huis, daarna nooit meer.Probeer nog steeds contact te krijgen met mijn vader en anderen die ik mis, maar het lukt niet.
Heb je zelf deze ervaring mee mogen maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Als ik zeg dat ik dat heb gezien zullen de meesten hier waarschijnlijk zeggen dat ik gek ben, maar ik kan eigenlijk wel zeggen van ja. Alleen heb ik dat gedroomd, dus wat er dan echt aan was....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was het wel een droom? Het fijt dat je het nog zo goed weet , was het toch wel iets bijzonders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk zelf nog steeds dat het echt was.... Maar ja, ik sliep wel.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het gebeurde op het moment tussen wakker en slapen in, ofwel vlak voor je echt sliep, kan je beter spreken van een visioen, dus ja, dan was het echt.
Zien kan ik niet zo zeggen, want het heeft niet met zien van ogen te maken...

Als je dat accepteert dat het geen zien is, dan kan ik zeggen dat ik ze zie (zonder ogen)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap het
Op dit soort vragen krijg je op deze site veel niet serieuze antwoorden, wen daar vast maar aan.
Maar mijn antwoord is ja, heb ik wel eens gezien, maar wil hier niet verder op in gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi zo...
+1 dat je het durft te zeggen...
Ja, maar hier laat ik het ook bij gezien de helaas vaak negatieve reacties..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yvie28, Xinix, eddijst en Marita.

Toegevoegd op 22-06-2009 22:49:48
Nagekomen bericht:
Lopendvuurtje en Genj.
14 jaar geleden
Tientallen...in Zwitserland, was nog klein en het was verdomd eng.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tientallen wat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overleden mensen incluis alle verwondingen die ze hadden. Meer specifiek autoongeluk gerelateerd. Ik was 4 jaar oud en weet tot de dag van vandaag dat ik wat ik gezien heb niet kon bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.K. ik begrijp je, dit komt wel vaker voor met jonge kinderen, ik hoop dat je er geen last meer van hebt gezien dat je het nog zo goed weet.
Geestverschijning of visioen. Ik kan de vraag bevestigend beantwoorden maar ik geef geen details.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zelf maak wel een onderscheid, tussen een geestverschijning en een visioen. Dat laatste is een soort film van een bepaalde situatie, ofwel een soort droom met heel heldere beelden terwijl je wakker bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
..
als je iets ziet wat je niet meteen kan thuis brengen kan je het een geest noemen, je kan ook een andere verklaring zoeken, tis maar wat je instelling is he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet gezien, wel gevoeld.
Wel vaker dan eens.

(er is namelijk altijd 'iemand' bij mij...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ik ken die ervaring ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Manderijn, bij iedereen is in ieder geval een persoonlijke spirituele gids, aanwezig aan je rechterkant. Veelal hebben mensen ook nog 1 of meer helpers bij zich, bijna atijd achter je, vaak voel je deze helpers beter dan de gids.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eddijst: het is mandArijn. Maargoed... Links, recht, voor of achter me, ik weet het niet. Maar ik weet wel wíe het is. En dat vind ik fijn. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.K. mandarijn, maar dan wel zonder hoofdletter A?
Gezien: zeker, gevoeld: om me heen, zeker!
Jammer dat dat kennelijk zo slecht bespreekbaar is in deze wereld en er zo lacherig of neerbuigend over wordt gedaan.
Dom ook, om iets af te wijzen omdat je het zelf niet kunt waarnemen.
Als je onze voorouders over electriciteit of het internet had verteld, hadden ze er ook niets mee gekund.
Ik weet dat bovenstaande vergelijking niet in deze orde ligt, maar sarcasme of lullig doen over dit onderwerp geeft eerder een beperking in je denken aan.
Er is meer om ons heen.....sommige zitten op de goede frequentie en kunnen "die zender"ontvangen. Anderen weer niet, maar dat wil niet zeggen dat de "radio niet uitzend".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelijk heb je Pieker, ik voel "ze"ook. Het is moeilijk om een nietgelover uit te leggen dat er wel degelijk meer is als we zien. Ik ben er dan ook mee opgehouden, met uitleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed dat je niet meer uitlegt, soms is niet meer noodzakelijk dingen uit te leggen, het is wat het is.
Dankjewel voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pieker heel goede uitleg!
Heel duidelijk+1
Het enige antwoord dat ik kan bedenken op deze regelmatig gestelde vraag is wederom : nee, natuurlijk niet, geesten bestaan niet. Althans, niet buiten het hoofd van de waarnemer. Sorry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee niets gezien... tot nu toe...
wel ervaar ik heel vaak de energie van mensen die overleden zijn... bedoel je zoiets? maar daar is niets van te zien... tenminste... míjn ogen zien er niets van... het is meer een voelen... 'ervaren' is de beste omschrijving die ik er aan kan geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deva, nog nooit een visioen gehad?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
visioenen wel... beelden genoeg, maar geen visioenen van geesten...
ja, ik heb geesten gezien, heel soms. een van mijn dochters ziet ze altijd en mijn kleinzoon ziet ze nu ook al. alle drie mijn kinderen zijn nieuwetijdskinderen, dwz zeer sensitief op dit gebied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, en ze zien mij ook, dus dat wel vervelend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik ze nooit gezien. Wel kende ik als tiener een meisje die geesten zag - vaak vond ze het eng of werd ze er erg verdrietig van. =(
Wat ik wel heb gehad is, dat ik op bepaalde plekken een 'sfeer' voelde... Op een andere manier kan ik het niet uitleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen maar ik heb denk ik wel al een UFO heb gezien.Dat was eind jaren tachtig.Mijn man en ik kwamen in het holst van de nacht met de fiets terug van vrienden.We waren bloednuchter en gebruikten geen drugs.Ongeveer in de helft van de tocht, na tien kilometer, kwamen we voorbij een rozenkwekerij.Grote velden vol rozen.We kenden de plek.Daar zagen we boven het veld een doorschijnende lichtende bol hangen, ongeveer zo groot als een kleine auto.De bol hing ongeveer een halve meter boven de grond.We waren heel benieuwd en spurtten de laatste meters er naartoe.Toen we er bijna waren verdween de bol.'t Is te zeggen, hij ging niet naar beneden of naar boven, niet naar links of rechts, hij spatte ook niet uit elkaar, hij verdween gewoon.Het was absoluut geen moerasgas.
We zijn van de fiets gestapt, hebben aan elkaar gevraagd of we droomden, en besloten dat niemand ons zou geloven.
Nu, zovele jaren later kan ik me het tafereel nog duidelijk voor de geest halen. Ik vraag me nog steeds af wat het was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo lunababy, wat een mooi verhaal, weet je nog de kleur, was het blauw-violet?
Ik heb ooit mijn gits gezien.
En dat was heel mooi en niets om bang voor te zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gids hoort bij jou, geweldig dat je hem heb mogen zien, gaf het ook zo'n intens blij gevoel?
Jammer dat er ook hier mensen zijn die het niet geloven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het was heel mooi
en zeker een intens gevoel
helaas het was maar 1x
Zelf denk ik dat ik nog nooit een geest heb gezien. Maar mijn moeder heeft er wel een gezien toen ze bijna dood was in het ziekenhuis ze zag toen haar opa op de rand van het bed zitten.