Dat is het voorjaar, daar krijg je soms een heerlijk gevoel van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor!
Je bent dan gewoon even heel gelukkig, en dat lijkt op verliefd zijn;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet alleen verliefd zijn op mensen, maar op van alles en nog wat. In jouw geval klinkt het als een typisch geval van verliefd op het leven.

Dat heeft niets met een lot te maken, en alles met jezelf, hoe je in het leven staat, en eventueel wat externe factoren (bijvoorbeeld gelukshormonen die worden aangemaakt onder invloed van de vele zon in de laatste dagen).

Ik zou zeggen: geniet ervan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gewoon Lente.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lentekriebels! :)

Toegevoegd na 4 minuten:
"Pluk de dag, dit is er de tijd van het jaar voor" (Loesje)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We zijn hier om liefde te voelen, en waarschijnlijk is dat het gevoel wat je herontdekt en herkent.
Geniet ervan en laat jouw verliefdheid vele mensen aansteken, zodat velen gelukkig kunnen worden.

Toegevoegd na 1 uur:
www.indigokinderen.nl/.../nieuwetijdskind-test.php -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat het lot iets in petto heeft!
WOW Leuk hoor;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voelt je precies zoals je zou voelen als je verliefd bent.
Dan ben je het vast al een tijdje niet geweest.
Dat soort gevoelens kunnen niet lang ondergedoken blijven. Meestal richt men zich dan vanzelf op iemand die vervolgens het object van hun liefde wordt.
Jij doet het gewoon zo, prima.
Alles wat je voelt ben jij, en jij kunt het nu niet projecteren op een ander.
Jij bent het! alles wat je voelt, jij bent het!
prachtig prachtig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gelukzalig gevoel kan je herinneren aan de gevoelens van verliefdheid. Heerlijk toch! Daar is geen directe liefde voor een ander voor nodig. Je kunt gewoon verliefd zijn op het leven of op een heerlijke ervaring of heerlijk lekker in je vel zitten. Dan ga je stromen en kun je de hele wereld aan. Dat lijkt op verliefdheid.

Geniet er gewoon lekker van, denk er niet te veel over na, ervaar, put er kracht uit, leg er een reserve voorraad energie mee aan die je misschien later nog hard nodig zult hebben. Ga lekker op in de ervaring. Veel plezier ;-)