Waar kan ik samen met mijn zoon ons laten reinigen van alle ellende die we moeten doorstaan?

Dit is iets waar me zoon al paar keer duidelijk aan heb gegeven, mama er zit iets in me wat niet goed voelt ik wil dat graag eruit hebben ik wil me laten reinigen. en omdat ik een leek ben en niet zoveel weet hiervan heb ben ik benieuwd of iemand een serieuse tip heb?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou eens contact kunnen opnemen met een kerk bij je in de buurt. Misschien eng idee als je dat niet zo gewend bent, maar dominees zijn vaak erg aardige, professionele mensen die graag een keer met jou en je zoon willen praten en bidden. Door te bidden kun je God vragen of Hij dat wat niet goed voelt binnenin weg wil doen en je reinigen, en dat kan Hij echt! En dat is helemaal niet zo zweverig als het misschien lijkt. Ik ben zelf ontzettend nuchter, maar ik geloof daar wel in. Via de website van zo'n kerk kun je vaak wel een emailadres vinden. Als je het lastig vind uit te zoeken wil ik best eens met je meedenken en kijken welke kerken in jou buurt zitten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100