Hoe verhoog ik mijn kansen om een reading te krijgen?

Vanavond ga ik naar een theater waar Char readings geeft.Ik weet dat deze vraag veel tegenwerpingen kan geven maar ik geloof er gewoon in.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer Mayflower dat je zulke flauwe antwoorden krijgt, ik had een min willen plaatsen waar jij ook gereageerd hebt, maar werd per ongeluk een plusje, stom.
Hoop echt dat je het fijn zult hebben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lief van je Jeanette.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mayflower, ben nu zo benieuwd of je een reading hebt gehad! Zo niet, dan was de tijd nog niet daar en komt het vast ook van een ander medium. Hoop natuurlijk van wel. En hoop dat je in ieder geval een fijne, boeiende avond hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was t leuk Mayflower? Heb je gevonden wat je zocht? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet een letter op je hoofd. Toegevoegd na 35 seconden:
en na 2 seconden een andere letter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was een hele mooie avond en er waren 800 mensen dus je kansen zijn erg klein.Rtl 4 was erbij en maakte opnames.Char bleef op het podium staan en ze begon dingen te zeggen.Als eerste bijvoorbeeld dat er een man (spirit)aanwezig was waarvan er geld was verdoezelt ne zijn sterven.Het klopte en ze heeft zelfs de naam van de (dader)genoemd.Als het op je van toepassing was moest je gaan staan en kwam de microfoon naar je toe.Opeens noemde ze een groot gedeelte van mijn achternaam(een niet zoveel voorkomende)en een bikeaccident or caraccident.Dit klopt want mijn zwager is jaren geleden omgekomen. Toen kwam ze met het initiaal V en daar kon ik niets mee.Verder had ze het over Nick.Ik schudde van nee en ze zei dat ze mij waarschijnlijk niet moest hebben.Inmiddels was een andere vrouw opgestaan die dacht dat het haar zoon kon zijn.Alleen niets meer van de achternaam.Ik kwam thuis en vertelde mijn verhaal aan mijn man.Toen schoot door me heen dat we 14 jaar lang een hond hebben gehad met de naam Nicky.Tja,ze heeft in ieder geval wel veel rake dingen vertelt bijvoorbeeld bij een stel waarvan ze wist dat ze overwogen om haar zieke hondje te laten inslapen.Tijdens de pauze mocht je foto's op het podium leggen en daar pikte ze er ook wat uit om een reading te doen.Na de voorstelling nam ze uitgebreid de tijd voor iedereen om met haar op de foto te gaan en dat hebben we natuurlijk gedaan.Ze heeft trouwens aan het eind ook nog een hele mooie meditatie gedaan.Er was een mooie serene sfeer in de zaal.Nog bedankt voor jullie belangstelling.Erg lief!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O, Mayflower wat ben ik blij dat je zo'n mooie avond hebt gehad!!!!! En wat mooi toch, Nicky, moest ze toch wel bij jou zijn...... Jammer dat dit later pas in je opkomt hé? Maar in elk geval heb je genoten! Ben blij voor je! Super! @Inekevl!!!! Waarom moet je zo flauw blijven doen? Laat ieder in zijn waarde! Als jij hier niet in geloofd, hoor je niet de spot te drijven met een ander mans geloof!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn te horen dat je een leuke avond hebt gehad Mayflower! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank jullie wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mayflower, let vooral op hoe knap ze het doet. Vergelijk het met een goochelaar. Die kan ook iemand door midden zagen zonder dat er bloed bij komt kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel Layla!

Het beste antwoord

Ik weet dat ik te laat ben met antwoorden, maar wil toch nog een bijdrage leveren.

Ik denk niet dat we invloed kunnen uitoefenen om wel dan niet een reading te krijgen.
Het is de vraag of je er aan toe bent of je een boodschap (een handreiking) op dit moment in je leven kan gebruiken of er ahw aan toe bent.

Alles heeft met planning te maken. Het één moet zich eerst voor doen, hetzij afgesloten zijn, wil zich het volgende aan je tonen (je 'getoond' worden).

Toch hoop ik oprecht dat je na vanavond datgene heb mogen 'ervaren' wat jij je hebt gewenst.
Let wel, we krijgen datgene wat we nodig hebben en niet (altijd) wat we willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als je erin gelooft, concentreer je dan goed en probeer signalen aan haar door te geven.
Char heeft vaak aangegeven dat wanneer ze iemand aanspreekt dat die persoon dat ook graag wilt.
Zij zegt dat te kunnen. Is het proberen waard!

Overigens geloof ik helemaal niets van wat Char kan maar dit terzijde. Als jij denkt dat het kan is dit de manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Edje 40, je geloofd er niets van zeg je zelf, maar je twijfel is er ook nog steeds, anders zou je deze vragen overslaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger wel, maar daar is een enorme ommekeer in gekomen een paar jaar geleden. Toen zag ik plotseling dat die mediums op tv eigenlijk niets konden.
Ik vind het overigens wel fascinerend om te zien hoe anderen er mee omgaan.
Opspringen en roepen: 'Char! Char! Pick me!' :-). Nee maar even serieus, waarom ga je niet gewoon naar een medium 1 op 1? Er zijn genoeg goeie. Anders geef ik je wel een linkje naar een betrouwbare medium als je wil.

Toegevoegd na 9 minuten:
In Tilburg: www.pamela-kribbe.nl
En een andere: http://
www.mediumschap.com allebei goeie ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ingaan op haar suggestieve manier van doen.Verbaasd en geschrokken kijken als ze een naam laat vallen.

Hoopvol kijken bij elke letter die ze opnoemt.

Als je dan nog niet degene bent die ze zoekt..

Ik geloof haar manier van contact leggen total niet vandaar dit antwoord.

Als je echt antwoorden zoekt via een medium doe je er goed aan eentje te zoeken die niet bij een commerciele zender werkt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een spandoek meenemen met daarop "Char ik wil heeeeeel graag een reading"

En anders gewoon de hele tijd blijven denken ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop met je mee!

Er zijn m.i. twee manieren;

Wanneer je graag iets wilt weten over iemand die hier niet meer is, zou ik in gedachten aan diegene vragen of hij/zij contact wil proberen te leggen via Char.

Je kunt je concentreren op Char, haar roepen in gedachten. Een verbinding maken d.m.v. energie.

Fijne, mooie avond!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi graag had ik nog toegevoegd dat het erom gaat hoe belangrijk deze informatie is op dat ogenblik en als het om een overledene gaat dan is het die overledene die zelf bepaalt om zich te laten "horen" ,ik ben namelijk zelf Tarotiste en medium en mijn ervaring is dat ik bv boodschappen "doorkrijg" ik hoor dus geen stemmen ,ik voel een andere aanwezigheid en krijg informatie door ,kan het niet anders verklaren dat zijn gedachten die dan door mijn hoofd gaan en waarvan ik gans zeker ben dat het niet mijn woorden en gedachten zijn ook de pijn van anderen voel ik aan en dat kan soms heftig zijn maar toch voel ik sterk aan dat het niet mijn pijn is ,van bv mensen die nog niet lang overleden zijn en ook vooral van diegene die echt nog zoveel willen vertellen of hun geliefden willen geruststellen en die energie is sterker aanwezig als mensen die al een geruime tijd overleden zijn ,dat voel ik toch sterker aan dat de echt betrouwbare informatie het sterktste overkomt van diegenen die onafgewerkte zaken te regelen hebben.Dus als je nog eens naar zoiets gaat ,concentreer je vooral op wat en wie de ganse tijd en blijf focus houden op die persoon of die vraag ,ik zou je wel aanraden naar Lisa Williams te gaan om goed resultaat te krijgen wat char is meer een geslepen en zakelijk vrouwtje en is enkel goed in algemeenheden al heeft ze ook al rake uitspraken gedaan ondertussen maar Lisa is de Top op dit gebied ,groetjes L .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste zul je moeten weten dat je niet iemand kan dwingen. Ook niet met je gedachten en wil.
Als je dit gaat doen (omdat je in je hoofd al zegt: me, pick me, me, me, me!) dan zal je het tegenovergestelde bewerkstelligen. (theorie van de secret).

Het enige wat je zou kunnen doen is een gedachte het universum in sturen: "ik krijg een keer een reading".
Deze dan loslaten. Of je die reading van Char krijgt dat maakt niet meer uit, je krijgt er eentje, ooit. Hoe meer je dit kan loslaten hoe eerder het zal gebeuren.

Ook kan je energie sturen naar de ruimte en Char. Hierdoor zal zij helderder worden en zal zij de juiste persoon uitkiezen. Of dit jouw zal zijn, nogmaals: daar heb jij geen invloed op.

Lao Tse zegt: als je iets wilt hebben, moet je het eventjes loslaten.

---

Ik ben wel benieuwd naar je intentie, waarom wil je zo graag? Wil je haar werkelijk geloven, of heb je veel verdriet wat je moeilijk kan loslaten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niet zoveel verdriet hoor maar ik heb de laatste tijd moeite met de dingen zoals ze gaan. Millie Boele,katholieke kerk met zijn misbruik.Ik ben bang om mijn geloof te verliezen en zoek naar bewijzen.Helemaal fout,dat weet ik wel maar ik zoek ''houvast''.