Ja, dat kan.
Er zijn mensen die vluchten in visualisaties, wanneer ze de 'stress' niet aankunnen.

Ze zien buiten zichzelf, wat eigenlijk binnen in hun plaatsvindt.

Dan fungeert het 'zien van geesten' als afleidings-manouvre om niet met zichZELF bezig te gaan (introspectie).

Alles wordt geprojecteerd.

Het zullen wel eerder mensen zijn met een ontwikkkeld 6e zintuig, of een 'hoger trillingsgetal', die dit soort manouvers ontwikkelen.

Zij vluchten als het ware eerder 'naar boven',
waar anderen (aardsere mensen) anderen de 'schuld' geven van hun 'stress'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Absoluut. Ga snel met een pot valium naar een eiland met Bounty-stranden! (eerst naar de huisarts voor een recept)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met zo'n antwword moest ik eerst naar de naam kijken. Ik dacht echt dat er een avatarverwissseling had plaatsgevonden.;-)
Ja hoor dat kan makkelijk.
Maar als je nou beetje psychische problemen heeft, dan heeft dat ook mee te maken. Of als je in een depressie zit kan ook hallucunaties hoe dat ook heet kan je dingen zien zoals geesten of derden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hoeft niet per se.Het heeft wel met waandenkbeelden te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.
Mijn ervaring is dat ik ze pas ging zien toen ik medium ontwikkelde.
Ik heb dat ontwikkelt om me zelf staande te houden op een plek waar veel geesten waren, die mij aan het testen waren.
Meer zeg ik niet, want dat zou jou test verpesten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou mij daarop niet gaan richten als ik jou was.
Deze geesten hebben hun aardse leven geleefd, en hun kansen gehad.
Als geesten zich kenbaar willen maken, dan doen ze het wel.
Jij moet je gaan richten op de taak die jij hier op aarde te doen hebt.
Richt je op het leven zelf, en op de kansen en de liefde die je kunt uitdelen.
Zorg dat jij je leven ten volle kunt beleven, en bewust de kansen grijpt die voor jou weggelegd zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt aan jezelf of je stress bestendig bent en of je de geesten vaak voelt .
Ik denk wel dat er stress kan ontstaan bij het voelen van geesten als je er maar lang genoeg mee te maken hebt .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou wel kunnen.

Het kan zijn dat je ze normaal gesproken ziet, maar dat je geleerd hebt om je ertegen te wapenen, of om je ertegen af te sluiten.

Als je in de stress zit, dan wordt de kracht van je verdediging ook minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je door de stress, geesten gaat zien, wordt het tijd voor een bezoekje aan de dokter.
Ik weet niet wat je ziet, maar het zullen geen geesten zijn.
Slechts heel enkele mensen, die misschien een heel enkele keer, mogelijk iets van een geest gezien zouden hebben, zullen dat gezien hebben in een uiterst ontspannen situatie, of in een noodsituatie (ongeluk of zo iets) maar zeker niet bij stress.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Het heeft alleen te maken met een spiritueel contact.

Wanneer je door stress geesten waar gaat nemen, dan wordt het serieus tijd voor een sabbatical.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat je geesten kunt gaan zien door gevolg van stress.
Ik denk eerder dat mensen DENKEN dat ze geesten of iets dergelijks waarnemen door de stress
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je door stress geesten ziet, gaat het echt niet goed met je. Sommige mensen geloven niet in het leven na de dood en het aanwezig (kunnen) zijn van geesten. Die vinden dan dat je niet spoort als je geesten ziet.
Als je er wel voor open staat of op een andere manier een dergelijke ervaring hebt gehad, dan wel.

Het kan je ook veel ellende veroorzaken en is daarom zaak dat je weet wat je doet en hoe jij jezelf kunt beschermen. Het is geen spelletje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee! Integendeel!

Juist wanneer je stress hebt, ben je vaak wat meer 'afgesloten' .

Het 'zien' van geesten, kan m.i. alleen wanneer je ontspannen en ontvankelijk bent.

Wanneer wij spreken van 'goede geesten' zullen deze pas zichtbaar/waarneembaar worden wanneer een persoon dit aankan.