Hoe kan het dat ik al de naam had gehoord zonder dat ik ingelicht was?

Mijn neef en ik zijn dikke maatjes, 2 jaar geleden verwachtte hij en zijn vrouw hun eerste kindje, ze wilden echter niet zeggen wat het zou worden en wat de gekozen namen waren. Ik schrok plots wakker omdat ik iemand "Sven" hoorde zeggen. Ik dacht dat ik droomde en besteede er verder geen aandacht aan. 2 uur later kreeg ik een sms dat hij vader was geworden van een zoon met de naam Sven! Hij bleek op het tijdstip toen ik de naam hoorde geboren te zijn. Hoe kan dit? Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik eerder bekend ben met dit soort ervaringen maar er geen verklaring voor kan geven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sliep je echt vast, of lag je te doezelen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen idee doezelen denk ik meer..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja tijdens het doezelen, kunnen de dingen die ik heb opgeschreven gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien kunnen de dingen die mensen in gedachte hebben effect hebben op het miljeu waarin de persoon leeft.

Het beste antwoord

Dit zijn signalen die bedoeld zijn om jou wakker te maken. Probeer het niet te verklaren, te vatten, want dan glipt het door je vingers.

Accepteer je ervaringen zonder ze te willen begrijpen. Ze zijn er voor jou en jou alleen.

Ze zijn er niet om jouw eigenwaarde (kijk eens wat ik kan!) op te bouwen.

Ze zijn er om jou te laten weten wie jij bent! (Zelf vertrouwen ontwikkelen!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dit soort signalen zijn inderdaad om je wakker te schudden, want je kunt er verder zelf niet veel mee.
Maar daarna gaan de dingen meschien komen waar je zelf wel veel aan hebt. "Beginstadia"
Het duurde even voor het kwartje valde bij jou antwoord, hahaha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed en duidelijk antwoord. Ik weet dat ik heldervoelend kan zijn maar op zo'n afstand had ik niet verwacht.
Dank je wel en een fijn weekend. Tot ziens op GV. Claudia

Andere antwoorden (7)

Wishful thinking.

Weinig zo onbetrouwbaar als je eigen herinneringen, deze pas je later vaak aan, aan hoe jij denkt dat ze zouden moeten zijn.
Bijvoorbeeld onschuldigen mensen die toch een bekentenis afleggen voor moorden waarvan ze dan echt denken dat ze die hebben gepleegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft je gids je waarschijnlijk vertelt.
Begin je een beetje contact te krijgen met je gids.
Of het is je innerlijke weten die het je zij, je innerlijke stem.
Of je bent telepatisch, en hebt het opgepikt, van de papa of mama van de baby.
Als de stem in je hoofd klonk als de stem van een van die personen, dan is het telepathie.
Als het op jou stem lijkt, dan is het je innerlijke stem.
Als je de stem helemaal niet herkent, dan is het waarschijnlijk je gids, of beschermengel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bijzondere theorie...
Van mij geen min hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwooord Whiteeagle! +!
Ik weet niet hoe het precies werkt dat je die naam al weet, maar wat ik wel zo goed al zeker weet, is dat de realiteit anders in elkaar zit dan je voorgeschoteld krijgt door "de maatschappij". Goeie helderzienden met veel ervaring kunnen je hier meer over vertellen hoe dat precies werkt wat jij hebt meegemaakt. Maar misschien kun je er zelf ook wel achterkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om hier antwoord op te kunnen geven zal iemand dit zeker al mee gemaakt moeten hebben voordat de persoon enige conclusie trekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toeval bestaat dus wel ! Daar is dit een voorbeeld van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je was er waarschijnlijk (on)bewust zo mee bezig dat je energie hebt opgepikt van de geboorte en alles er om heen.

Heldervoelend/wetendheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou ook nog kunnen ja, er zijn zo veel mogelijkheden.
Zo kan ook iedereen een mooi antwoord geven ;-) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel, opnieuw! Whiteeagle! Fijne dag!
Waarschijnlijk heb je toch verbinding gemaakt in je slaap.
Als we slapen, is onze geest vrij om te gaan en staan, en was jij daar om van de geboorte getuige te zijn.
Zodra we wakker worden, worden deze uitstapjes gewist, behalve bij jou bleef er nog wat hangen.