Waarom als ik www.illuminati.com andersom intyp kom ik uit op de site van de Amerikaanse overheid?

Zou dit iets kunnen betekenen? Iedereen mag zijn antwoord geven, ongelovigen en gelovigen, ik ben erg benieuwd naar de reden.

Toegevoegd na 16 minuten:
www.itaminulli.com

Toegevoegd na 17 minuten:
sorry dit is hem: www.itanimulli.com

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Het is een complot!
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe bedoel je andersom? Echt moc.itanimulli.www ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.itanimulli.com Je vraag is verkeerd, je typt alleen illuminati andersom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht eerst dat je vraag complete onzin was omdat je nooit moc.xxxxx.www kan hebben als een adres.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahahaa sorry www.itanimulli.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zeg dat wel:HA HAHA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik me nu afvraag: waarom heb je dit in hemelsnaam ooit geprobeerd?

Antwoorden (1)

Het is gewoon een redirect, ik kan ook je dezedameisonzedig.nl gaan huren en deze laten redirecten naar koningbeatrix.nl. Dat zegt helemaal niets.

In het filmpje het bewijs dat het een grap is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
+1 (kwam net zelf erachter met wget dat er een 301 permanently moved response komt die verwijst naar de nsa site)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat leg ik uit, het zegt niks, het is gewoon een grap. Achter een grap zit altijd meer. Dit is zodat mensen zeggen: zie je nu wel de amerikaanse overheid=illuminati.