Kan je geesten zien afleren?

ik zie geesten al lang, maar het maakt me kapot. k heb er veel moeite mee. is er een manier on het af te leren of het behheersen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het zien of horen van dingen die er niet zijn, kan een symptoom van schizofrenie zijn. Ga er eens mee naar de huisarts. Hij kan je doorverwijzen naar een psychiater. Schizofrenie kan met de juiste therapie en eventueel medicijnen onder controle gehouden worden.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie

Dat is af te leren,een bekende van mij heeft het ook gehad met de nodige angsten en nooit geen last meer van. Je geest richten op God en op mooie en fijne dingen. Ontspannen, en vertrouwen en overgeven aan Jezus dat Hij je beschermer van nu af aan is. Daarintegen breken met oude dingen - Je huis reinigen van bovennatuurlijke dingen - zoals bepaalde beelden, boeddha's, tarotkaarten etc. - geen griezelfilms kijken, of griezelverhalen in huis. Zoek gezelligheid en een fijne gemeente. Michael W Smith heeft mooie rustige christelijke muziek op youtube.

Het is maar de vraag of je echt wel geesten ziet, want er zijn maar weinig mensen die dat echt zien. Echter kunnen er wel div. oorzaken zijn, dat jij ze denkt te zien, maar in werkelijkheid iets anders ziet. Indien je echt geesten ziet, dan zou je moeten weten dat die geesten je echt niets kunnen doen, dus is elke vorm van angst overbodig. Het probleem ligt dus niet bij die geesten maar bij je zelf. Hierbij is je probleem echter niet minder groot, tenzij je de hele vraag zelf verzonnen heeft. Wacht je reactie even af, voor een verder antwoord.