Ja absoluut!

Als je dat geloofd tenminste.

In de new-age wereld is zout zuiverend. Het zuivert de sfeer en de emoties die in de lucht hangen.
Als je dat geloofd tenminste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je er een klap mee op je hoofd krijgt bedoel je? Nee, want dan raak je je bewustzijn kwijt en rust je niet uit. Bovendien loop je het risico dat je een hersenschudding opdoet. Op deze wijze toegepast doet een zoutsteenkristal meer kwaad dan goed.

Als je bedoelt of zo'n kristal iets aan zuivering van de lucht doet: nee, daar zijn geen bewijzen voor en fysisch gezien is het ook niet aannemelijk.

Als je het meer op esoterisch vlak bedoelt: alleen als jij er in gelooft!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Liefste minnaar, zuukte mot? Motte verder zuuke. Ik ben benieuwd naar je antwoord.
Cryofiel
11 jaar geleden
Helemaal goed, dit antwoord.
+
Bedoel je om te eten of om neer te zetten? Je bedoelt zoutsteen toch? Met een lampje of kaarsje er in of gewoon los?
Als je je er goed bij voelt kan het best je nachtrust bevorderen, maar dat geldt voor alles.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist, als jij je goed voelt met een aardappel op je nachtkastje kan het goed zijn dat je daar beter van slaapt.
(aardappel wel af en toe vervangen voor een verse...........;)